2014. április 12., szombat

Csodák színtere, Magyarország!

 Bizonyára ti is sok könyvet olvastatok már idegen országokról, ahol csodák történtek és ahol Isten hatalmas ereje megmutatkozott. Van egy jó hírem! Magyarország sem kivétel ez alól. Isten csodákat tesz itt is! Nem felejtkezett el a magyar emberekről sem, sőt nagyon szereti őket.

Az egyik hétfői napon, amikor indultam hazafelé a munkából, utam a Batthyány téren keresztül vezetett. A nagy tömeg ellenére egy ismerős arccal találkoztam, akiért már pár hete imádkoztam.
Erről a srácról azt kell tudni, hogy 26 éves és az utcán él. Beismerése alapján, saját hibája miatt. Annyira hálás voltam Istennek, hogy már az első alkalomkor, ami körülbelül 2 hete volt megnyílt felém ez a srác. Nagyon megszerettem, láttam a szemében a szükséget, elmondtam neki azt, hogy Jézus nagyon szereti, bármilyen helyzetben is van, Ő akkor is szereti és várja haza. Nagyon jót tudtunk beszélgetni, majd megkérdeztem tőle:
  - Imádkozhatok érted? 
Erre ő, egyből megengedte. Tudjátok különös érzés, amikor az utcán szóba kerülsz valakivel, akit előtte nem ismertél és egyszer csak a beszélgetésbe behívod Istent és megkérdezed, hogy imádkozhatsz-e érte. Az meg hab a tortán, hogy meg is engedi az illető. Annyira hálás vagyok ilyenkor, hogy az Úr készíti a szíveket. A srác megmutatta a lábát, ami fekélyes volt, be volt kötve, trombózisa van és szenvedett. Imádkoztam a gyógyulásáért és az egész életéért. A végén megöleltük egymást. Nagyon megszerettem őt, őszintén.

Szóval vele találkoztam újra ezen a hétfői délutánon, Isten odavezetett hozzá. Mikor mentem át az úton, már megláttam, és indított Isten, hogy odamenjek hozzá és imádkozzak érte. Mikor meglátott nagyon megörült, pénzt kért tőlem, én pedig adtam neki. Utána kérte, hogy imádkozzak érte, mert szenved és fájdalmai vannak. Jajgatott, de nagyon, sírt! Fájt a fekélyes lába, meg is mutatta, nem bírt lábra állni. Sírva kérte, hogy imádkozzak érte. Számomra nagyon szívszorító jelenet volt. Elkezdtem érte imádkozni és közben is sírt, zihálva kapkodott a levegő után, nagyon nagy fájdalmai voltak, ez leírhatatlan. Miközben imádkoztam azért, hogy elmúljanak a fájdalmai, hogy árassza el a Szent Szellem békességgel, éreztem azt, hogy a Szent Szellem átjárja és megnyugszik, és már nem kapkod a levegő után, ekkor befejeztem az imát. És a srác ezután, boldogan nézett rám. És szótlanul ült. Nem tudta, mi történt vele. Egy pillanat múlva megszólal:

- Hallod, velem valami történt, nem tudom mi, de megnyugodtam, és nem fáj a lábam, érzem azt, hogy a szívem forró.
Kérte, hogy magyarázzam el mi történt most vele. Én pedig boldogan tettem ezt.
- Ez Jézus volt, aki elvette a fájdalmaidat és megnyugtatott, Ő elküldte a Szent Szellemet pártfogóul és Ő átjárt téged és elvette a fájdalmakat.
Ennek nagyon örült. Ekkor boldogan felállt a srác, és kérte, hogy fogjuk meg egymás kezét és még imádkozzunk, Ő is imádkozott velem együtt. És ekkor megkérdeztem tőle:
- Tudunk itt a tér közepén egy nagy HALLELUJÁÁÁÁT kiabálni, azért mert Jézus elvette a fájdalmaidat?  - Erre ő felelte: - Engem lehet, ezért meg fognak ölni, de kiabáljunk! 

Ekkor nagyon hangosan kiabáltunk: HALLELUJAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 



 Sokan néztek minket, valaki mosolygott, valaki furcsán lesett, de nem érdekelt minket, hiszen Isten hatalmas és Ő megdicsőítette magát ebben a helyzetben. Utána még beszélgettünk és Ő is megáldott engem! Szeretne megváltozni!
              Én hiszem azt, hogy Isten elfogja benne végezni a munkát!

Én, arra bátorítalak titeket, hogy lépjetek ki a komfortzónából és mondjátok el a Jó Hírt az embereknek, és imádkozzatok értük! Isten tud csodát tenni itt Magyarországon is! A csodák bennünk, velünk, általunk kezdődnek el. Ha egyszer kilépsz a csónakból meglátod azt, amire eddig vak voltál!

,,Légy erős, szedjük össze az erőnket népünkért és Istenünk városaiért! Az ÚR pedig tegye azt, amit jónak lát!”   (2 Sámuel 10,12)


Legyetek áldottak! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése