2014. október 21., kedd

Amit Isten eltervezett az meg is lesz!


Hosszú idő után Isten arra indított, hogy írjak egy újabb blog bejegyzést, méghozzá egy megtapasztalt bizonyságról.

Mindig is szerettem volna egy faluban, nagyobb evangélizációs alkalmat szervezni, ahol sok ember összegyűl és hallják az evangéliumot. Azt kell, hogy mondjam, hogy ez most október 25-én megvalósulni látszik, hiszen Bélmegyeren egy békés megyei faluban fogunk evangélizációs alkalmat tartani, a K2 IFI-vel. 

Isten arra indított még nyáron, tárjuk elé vágyainkat, elképzeléseinket és kezdjünk el azért imádkozni az ifi csoportunkkal, hogyha Isten is akarja, hogy meglegyen ez az alkalom, járjon előttünk. Kértünk Istentől egy olyan termet, ahol lehetőség lenne ezt megrendezni októberben. Mi a helyi Művelődési házra gondoltunk volna, de olyan költségeket foglalt volna magában a bérlése, hogy nem mertük elhinni ennek esélyeit. A körülményekre tekintettem nagyon sokszor és elkezdtem ezért is aggódni és azért is, hogy októberben már hideg is lesz. De képzeljétek el, hogy miközben ezekről gondolkoztam, Isten nagyon sok igét hozott elém, amikor olvastam a Bibliát és akárhol kezdtem olvasni, Isten mindig azt mondta az Ő igéjén keresztül, hogy ne féljek, mert Ő mindent el fog rendezni.

Ezek után mertem hinni, hogy Isten hatalmasabb mindennél, és ha Ő azt szeretné, hogy ott rendezzük meg, akkor ott is lesz!
 Elkezdtem még jobban Istenben bízni, hogy igenis Bélmegyeren lesz evangélizáció, mert Isten azt mondta.
A K2 IFI Worship Band-el már akkor elkezdtünk próbálni Bélmegyerre, amikor még nem is volt biztos emberileg, hogy ott leszünk, de mi egyszerűen ráálltunk erre hittel, hiszen ezt kérte Isten, hogy ne a láthatókra nézzünk, hanem csak rá.  Teljes mértékben úgy zajlottak a próbák, hogy mi célirányosan az evangélizációra készültünk.

Sajnos akárhányszor hívtam a polgármesteri hivatalt, soha nem volt bent a polgármester, hogy vele tudjak ez ügyben beszélni. 

De akivel beszéltem ő mindig nagyon nyitott volt felém és már ez is egy megerősítés volt. A szüleim nyáron voltak lent Bélmegyeren, egy keresztyén gyerektáborban szolgálni, és akkor sem tudtak beszélni a polgármesterrel, viszont azzal az emberrel, aki ezzel foglalkozik, hogy kiadják a Művelődési házat ő vele tudtak beszélni.

Egyből ide adták nekünk a Művelődési házat az evangélizációs alkalomra. És képzeljétek el teljesen ingyen adták oda nekünk. Isten azt kérte, hogy imádkozzunk ezért, és Ő majd meg fogja nyitni a kapukat. És ő beváltotta ígéretét. Odaadták a Művelődési házat. Amiért nagyon hálásak vagyunk Istennek. Isten hatalmas! Isten mindent elrendezett. Már minden készen áll arra, hogy ott legyünk és képviseljük Jézus Krisztust a faluban. Mindennap böjtölt valaki az ifiből, tehát befedtük a felkészülési időszakot az evangélizációra, böjttel. Amit szintén hisszük, hogy Isten megáld. Már nagyon várjuk az alkalmat! Hisszük azt, hogy az emberek élete meg fog változni.
Istenhez jöhetünk úgy, ahogy vagyunk, de ha hozzá jövünk, akkor Ő meg fog minket változtatni. Ez olyan jó! 

,,Ne féljetek, legyetek erősek!”  
/Zakariás 8,13/

Isten azt kéri, hogy soha ne féljetek semmitől sem, és ne a körülményekre tekintsetek, hanem bízzatok mindig Benne, mert Ő a leghatalmasabb. Bízz Istenben!

Legyetek áldottak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése